2010/04/16

1000

Sitter och försöker komma på något bra att skriva om. Ville gärna att det skulle bli ett speciellt inlägg men det ser dåligt ut måste jag säga.
Anledning till detta är att det är inlägg

1000

1000 inlägg på 16 månader är nog inte så himla mycket. Men periodvis har inläggen bara sprutat in medans andra har det varit något enstaka.
Och just för tillfället har jag ingen riktig glöd till att blogga. Kan kanske vara bra att erkänna det för dom andra gångerna jag haft en svacka och skrivit det så har det lossnat. Kan ju hoppas att det blir så nu med för samtidigt känner jag att jag vill skriva.
Men förutom att skriva har ju mitt intresse för foto bara vuxit. Och det är nog det som har tagit mycket av min energi för tillfället. För jag ser bilder precis överallt.

Men jag kämpar på. Och jag hoppas jag kan få till dom där lite intressanta och småironiska inläggen igen.
Så har jag några stammisar så vet ni hur det ligger till för tillfället.
Och jag hoppas ni stannar och väntar in mig.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails