2010/04/21

“Gottpåsarna” har kommit

Syrran har precis varit här en stund.
Molly fick leka av sig lite så det var bra.

001
Köpte färska jordgubbar när jag var nere och handlade igår.
Så idag bjöd jag på en somrig fruktsallad med lite yoghurt och honung samtidigt som det kom ett snöblandat regn ute.
Så med jordgubbarna fick vi i alla fall en försmak på sommar. Och jag längtar så efter lite färg och värme.

Jag har fått en massa “gottpåsar” levererade också idag. Söta påsar levererade i en Ikea-påse. Den perfekta förklädnaden ;-). Jag vill bara riva upp min men med huset fullt med barn får jag väl snällt vänta.
Jag hoppas handlaren i Hålan har stort lager med batterier nu då när det finns ett gäng med påsar som ska delas ut ;-). 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails