2010/04/18

Färgat med Garnier

Sådär nu var jag brunett igen.
Jag måste ju maskera min naturliga blondhet för att folk inte ska tro att jag inte är smart ;-).

004
Precis innan syrran kletar i färgen. Jag bjuder på lite flottigt hår och ofräschhet.

012

Färdigt.
Jag hade till och med kunnat tänka mig ännu mörkare.
Jag har provat Garnier denna gången. Har alltid haft Wella men den har släppt så fort. Så nu testar jag detta.
Men jag måste säga att den var betydligt skönare att ha i. Fick inte alls den där brännande känslan som jag fått av Wella utan denna kändes behaglig hela tiden.
Nu vill jag då bara att den ska hålla lite också men jag tycker redan nu att det börjar se ljusare ut där uppe. Får hoppas att det bara är färgen som sätter sig.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails