2010/03/01

Har vi hört det förr?

Bytte min bh som gått sönder när jag var inne i stan i fredags. Jag hade tur och hittade en likadan i samma storlek. Ja det var vad jag trodde i alla fall.
Så efter träning och dusch i lördags ska jag då få mig ett lyft. Det gick inget vidare.
Då har dom lyckats sätta fel storlek på lappen som hängde mot vad den rätta storleken var. Så den går inte ens om mig. Kan lugnt säga att jag blev ganska irriterad. Tror ni inte mig kan ni fråga min kära make hur många pip som kom ur min mun ;-).
Så idag har jag varit i stan igen. Och bytt bh, igen. Och denna gången hade dom inga kvar som var något att ha heller så jag gick faktiskt in i den dyra bh-affären och kollade. Ja dom hade 50-60 % rabatt på allt i affären så det var väl därför jag vågade mig in.
Och jag möttes av ett butiksbiträde som pratade så alla hörde i hela affären.
Och tro det eller ej så slutade det besöket med en liten påse med en bh i. Jag är så nöjd även om det inte var den sorten jag var ute efter. Jag får ingen snygg klyfta i den men den är så jäkla skön. Känns knappt att jag har den på mig och det har nog aldrig hänt eftersom jag tycker det brukar både klämma och välla lite. Men inte nu. Nu har jag hittat rätt.

Lilly är fortfarande ful i ögonen. Så idag har vännen fått vabba och han fick tid till doktorn till henne också. Så nu blir det en kur med en annan sorts ögondroppar. Och dessa ska hon ha var 3:je timme. Men dom var lättare att ge henne. Så nu får vi se hur länge till hon ska behöva dras med det.
♥Stackars liten♥

011 Bjuder bara på en “gammal” bild på Lilly för det har varit lite tomt dom senaste dagarna. Så fort jag drar på mig förklädet när jag ska göra mat kommer hon och vill ha sitt på sig också.

1 kommentar:

sara sa...

Vad jobbigt med ögonen.
Vilken affär var det?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails