2010/03/22

“Vikt-tanten”

Då har jag äntligen varit hos min vikt-tant.
Hela besöket tog ungefär 5 minuter. Jag hittade ingen som kunde ta tjejerna så dom följde med. Molly hade Prinsesstidningen och Lilly hade Nalle Puhtidningen med sig. Sen kröp dom upp i samma stol. Med tidningarna liggandes orörda i knät för att studera vad mamma och tanten sa och gjorde. Dom sa inte ett ord utan följde mig hela tiden med blicken. Både var nog lite förundrade över att det var jag som skulle ställa mig på vågen och dom slapp.

Tyvärr har inte min våg och hennes våg varit synkade. Och allt har varit på fel håll. Men visst jag är nöjd.
Enligt hennes våg har jag tappa –4,8 kg och det är ju faktiskt bra det också. Hon var jättenöjd i alla fall.
Så det är bara att fortsätta i samma still och kanske lägga i en överväxel också. Denna gången har jag fått ny tid med en gång. Så i slutet på april är nästa dom. Och då vill jag absolut visa på nya –4 kg. Så peppa mig allt ni är värda nu :-).

006 Vi kom hem. Lilly kröp upp i soffan och 1 minut senare sussade hon så sött tillsammans med Signe.

008 
Signe vaknade av blixten och blängde ordentligt på mig.
Jag är trött, låt mig sova.
Allt i bästa kattstil ;-).

1 kommentar:

Maria sa...

Vad mysigt de har i soffan! :) Fin katt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails