2010/03/15

Skönt med träningsmör kropp

Det känns så skönt när man känner av träningen i hela kroppen.
Efter en långpromenad igår ställde jag in wii:et och satte upp mina mål. Jag satte det första 2 veckor framåt eftersom vi bara lånat det så hoppas jag att vi har det kvar då. Ska bli roligt att se.
Så efter promenaden körde jag lite wii också. Och det kändes minsann idag när jag intog träningslokalen efter jobbet ikväll. Både armarna och benen kändes lite möra men jag kom snart igång och det kändes riktigt bra.

Så träningen går ganska hyfsat tycker jag och även maten har varit bra den senaste veckan. Jag hade en liten svacka där efter ca 3-4 veckor men jag tror att det var för jag kände mig ganska nere över att inte få någon tid till min vikt-tant. Jag har i och för sig fortfarande inte fått tid men nu känns det ändå bra. Jag har mina tjejer, Fab3, som stöttar mig. Även om vi inte träffas så ofta längre så finns dom ändå där och ger stöd.

I slutet av veckan ska jag både väga och mäta mig. Spänd på hur det har gått. Det känns som om det gått bra så det får jag tro på.
Återkommer med resultat när dom finns.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails