2010/03/19

-Där finns gräs

Körde upp en runda till Inga igår. Är riktigt längesedan vi var uppe hos henne och tjejerna blev lyriska när jag frågade om dom vill att vi skulle köra upp. Hade inte tänkt mig något annat heller ;-).
Så Molly fick ringa och fråga om hon var hemma och det var hon.

021 Mycket fika och mycket mys blev det.
Härligt.

011

När vi kom hem sprang Molly bak för att se om snögubben var kvar. Hon hann bara runt hörnan innan hon stannade.
-Det finns gräs. Mamma där är gräs.
Riktigt upphetsad över detta glömde hon kolla snögubben.
Tror kanske det är fler än vi som längtar efter att snön ska försvinna.
Idag regnar det lite lätt. Men det är nog bara idag som jag uppskattar regn. Nu kräver jag inte så mycket men sol vill jag ha ;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails