2010/03/06

Ont i öronen och hals som rivjärn

Ja jäklar vad ont i mitt öra jag har.
Jag har haft ont lite till och från dom senaste dagarna men sedan vi kom in från vår promenad för någon timme sedan har det eskalerat ganska mycket. Jag provade med nässpray innan eftersom det brukar hjälpa men jag känner ingen lättnad alls i örat. Så 2 panodil har nu slunkit ner och jag hoppas verkligen dom gör under om en stund.
Min hals känns också ganska öm och jag har ont även i den. Tycker även att den har blivit värre.
Usch måtte detta gå över för öroninflammation vill jag då inte ha. Det gör så ont. Men jag är faktiskt orolig att det kommer att utvecklas så.

Ja, jag har ju haft något liggandes sen innan jul. Har varit småsnuvig till och från och även hostat lite till och från. Det är ju i och för sig bra om det bryter ut så jag slipper skiten sen men det hade kanske inte behövt sätta sig på öronen.

Jag får väl se vad som händer. Bara hoppas att det släpper.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails