2010/03/25

13,5 grader och strålande sol

Det är helt underbart väder ute idag.

064

Temperaturen visade på härliga 13,5 grader och solen har strålat.
På med kläder till tjejerna och ut.

007 008

Molly ville prova cykla så det hade vi bestämt. Och då skulle ju naturligtvis Lilly också.
Så kommer vi ut i garaget och cykeln står inte att finna. Antagligen står den längst in under den stora hyllan. Kan väl säga att det inte blev allt för glada heja rop över detta ;-).

012 037

Men det la sig fort och vi har varit hela eftermiddagen på lekplatsen istället. 

027 029

Och kan man göra snöänglar och lövänglar kan man säkert gör sandänglar också.
Jodå, alldeles perfekt.

Och nu gräddas här våfflor. Jag hänger på jag med. Tycker alla i alla bloggar gräddar våfflor idag. Det ska bli riktigt gott.

Sen har jag lite jobb framför mig innan jag är ledig fredag, lördag och söndag. Härligt. Hoppas på kanonväder.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails