2009/09/22

Uppskötna möten

Det verkar inte som om jag ska träffa folk. Så fort jag har bestämt något senaste tiden har jag fått förhinder i sista minuten. Barnen har blivit sjuka och nu har även jag dragit på mig en förkylning.
Pappa ringde innan och han höll på att titta ner på nummervisaren för att se om han slagit rätt nummer. Det var en väldigt hes Nettan i denna ende på tråden.
Lillys vattkopper har orsakat ett par uppskötna möten som inte blivit av ännu.
Jag skulle träffa en tjej, T, som jag inte träffat innan och som har barn i Lillys ålder i morgon. Tyckt det skulle bli jätteroligt. Har inte så många häromkring att umgås med ju så jag behöver vänner.
Då fick jag samtal från en annan tjej om att vi måste träffas och ordna vissa saker som jag inte kan gå in närmare på just nu. Och jag är bara ledig i morgon så då fick jag skjuta på den första träffen.
Och nu går allt i stöpet för att jag blivit förkyld.
Så jäkla tråkigt.
Så jag vet inte om jag vågar planera in fler träffar nu eftersom inget blir som jag tänkt mig. Och jag vill verkligen träffa folk:-).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer alltid fler tillfällen för att träffa sina gamla vänner och nya också för den delen! Dom som vill träffa dej väntar ut förkylningar och annat! Krya på dej, så bjuder jag på kaffe när du piggnar till Kram T

Nettan sa...

Tack gumman vad du är gullig. Ser framemot det:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails