2009/09/26

Äntligen fått tummen ur, ja ni vet vad

Jag har gått och blängt på detta jäkla skafferiet och funderat på när det skulle städa sig själv;-). Det har det tyvärr inte blivit färdigt till så idag fick jag äntligen tummen ur, ja ni vet vad, och gjorde det. Rensat och rensat så det blev inte speciellt mycket kvar. Skrivit upp efterhand som jag slängt ifall det är något vi behöver. Tycker inte det var så himla längesedan jag städade ur men ändå var där ganska mycket som hade gått ut. Tog faktiskt med det som var nära utgång också och som ändå bara har legat där. Ni ska se att jag ska ha något av det snart då;-).
Före
Efter

Nu känner jag mig mycket nöjd iaf. Får väl ge mig på tupperwareskåpet också någon dag. Det har blivit lite släng in och stäng fort som f*n för att inte få allt på sig. Undra om det händer något där då om jag blänger lite till på det;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails