2009/09/25

Jag verkligen älskar dig

Dagis har varit stängt idag. Dom hade planeringsdag eller något sådant. Innebar att svärmor var snäll och tog tjejerna. Till deras glädje:-).
Kel med farmor innan hon skulle köra hem. Så mysigt.

Varit nere i stan och handlat. 3 affärer på drygt 3 timmar. Det är inte allt för söligt. Tycker jag har jobbat på bra. Köpte ny prinsesstidning till Molly. Fanns ett diadem med små rosor på.
-Åh mamma. Jag verkligen älskar tidningen.
Igår när vi körde upp till pappa sa hon något liknande. Jag hade tagit ut pengar och när jag sätter mig i bilen igen bara kommer det spontant
-Åh mamma, jag verkligen älskar dig.
-Jag älskar dig också.
-Mmm. Lilly med?
-Ja jag älskar dig och Lilly och pappa jättemycket.
-Åh älskar du alla?
Det gör så gott när man får höra henne säga det. Då mår man som en drottning:-)

Lilly kom nu ikväll strax efter 8 och pekade på sitt rum.
-Vill du lägga dig?
Nick från henne.
La henne och hon somnade för jag har inte hört något mer från henne.
Förvånad mamma? Ja mycket.
Då hoppas jag ju nu att det ska bli lite lättare att lägga henne igen. Önska går ju alltid;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails