2009/09/24

Da family :-)

Har varit uppe hos pappa idag. Farmor, Rosa och Britta var där en runda. Är ett helt år sedan jag träffade dom senast. Fick för mig att det var längresedan men vi kom fram till att det var förra året dom var nere en runda. Jag hade tom tagit semester bara för att få träffa dom en stund.
Lilly försökte få den blå nallen att sitta. Är böjbara metallskenor i ben och armar. Lite tidsfördriv för henne;-).
Molly hade sina "läxor" med sig. Hon har en bok med bokstäver och siffror som hon kallar för sina läxor. Jag hoppas verkligen hon tycker det är lika roligt när hon väl börjar skolan. För hon längtar verkligen till det. Hon skulle nog kunna hoppa över att fylla 5 för att få fylla 6 med en gång istället. För när man är 6 börjar man skolan.
Molly fotade lite också. Ett fint kort på pappa och
ett fint kort på Emelie och
ett fint kort på min kära farmor. Hon var mycket stolt när hon såg hur pass bra fotona ändå blev.
Mollan underhöll Rosa med lite balett. Visade alla möjliga poser. Såg bitvis ganska bra och spännande ut. Var hon har fått poserna ifrån vet jag inte men dom ser faktiskt äkta ut. Hon fick tom Rosa att göra några sköna poser också:-).
Pappa och Lilly kelar en stund innan vi körde hem.
Alltid lika roligt att träffa dom. Det är synd bara att dom inte stannar så länge. Allt känns så stressat. Att dom har bråttom hem men jag är glad för att få träffa dom den stunden iaf.

Lilly somande när vi körde hem. Hon fick lite välling när vi kom hem och sedan sov hon faktiskt. Ganska otroligt känns det som.

1 kommentar:

Johan sa...

fan det hade varit kul att träffat dem :/ hade de inte kunnat vänta en vecka? :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails