2009/09/20

♥Min egen lilla prinsessa♥

Vaknade vid 7 i morse av ett jäkla pipande. Sen blev det tyst och sen började det igen. Lät riktigt ångsrstladdat.
Då har Sten tagen en liten fågel som han bara sitter och leker med. Har dragit in den i källaren.
Rickard gick ner och den var svårt skadat. Så han fick vara barmhärtig och ha ihjäl den. Usch stackars fågel.
Ja sen blev det inte mycket sovande. Molly hade nog med vaknat av det så hon kom in till oss och kröp ner under Rickards täcke. Och sen la hon sig kloss in på mig. Förstå inte varför dom alltid ska ligga ändå uppe på en fasten dom har hela Rickard sida. För han har ju ingen ro att ligga kvar på morgonen.
Tjejerna kan mysa dom:-).

Hade tänkt att jag skulle hänga ut tvätten men sen kom jag inte igång med den så tidigt så jag tyckte inte det var lönt.
Har bäddat rent och passade på att lägga i mitt täcke också för det är ganska kyligt på morgonen. Jag har lägger hellre i det nu än stänger fönstret redan.
Molly är på prinsesskalas nu. Hon har längtat hela veckan efter det. Hon blev så söt i klänningen. En riktigt liten prinsessbakelse:-).
Kommer upp till kalaset och mamman bara utbrister:
-Åh vad vacker du är Molly
Jag kan väl säga att denna mamman, som sitter och skriver, blev minst 2 meter lång:-). Jag vet att hon är vacker men att höra någon annan uttrycka det med sådan ärlighet som hon gjorde. Ja herregud vad stolt man är då.

1 kommentar:

Barnens Hjältar sa...

Åh så söt hon är i sin klänning :-)
Klart man blir lite extra lång när någon annan talar om det man redan vet själv ;-)
Ha en fortsatt fin söndag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails