2009/09/17

Städ med LÅNGA pauser

Tjejerna hällde ut alla Lillys leksaker igår. Hann inte med att städa eftersom jag skulle iväg och jobba.
Dom började lite smått. Mjukdjuren ligger iaf i korgen.
Men det blir många, långa pauser. Och givetvis blir det att dom plockar fram igen.
Det ska bli spännande att se hur det slutar. Dom håller nämligen fortfarande på.

Båda tjejerna älskar att bli killade på ryggen. Här är det bolibompamys med dubbelkill.
När jag träffade min kära make kunde jag ligga timmar och killa honom på ryggen. Jag lyckades tom sluta bita på mina naglar för att det skulle bli skönare för honom. Oj vad man var ung och naiv då;-). Sen råkade han säga till mig att jag behövde ju inte om jag inte ville. Så nu blir det bara korta stunder för det är så tråkigt. Finns skönare saker att ägna den tiden till istället;-).

Dom brukar tom turas om och killa varandra.
♥Mina härliga tjejer♥

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails