2009/09/09

En prickig Lilly

Lilly hade lite prickar på benen igår. Jag reagerade men det var inte så mycket så jag tänkte oj.
Hon har varit på dagis idag och det har inte varit några problem. Hade varit lite lös i magen men annars inget annat.
Nu ikväll tyckte jag hon såg ut att ha fått mer prickar eller vad det nu är. Har även lite feber
Då var det dags för en lite sjukomgång för henne då. Men det är skönt för hon har varit frisk ett bra tag nu och sluppit alla förkylningar hon hade ett tag.
Men jag får nog ringa bvc imorgon och höra om prickarna eftersom det både är på ben, armar och rygg nu. Har sökt lite på nätet men hittar inget som stämmer in på henne. Nej då är det bättre att ringa bvc och höra.
Bara hon håller sig såhär för hon har inte verkat påverkad ikväll iaf.

Lite synd också för jag skulle köra och hälsa på Linda och Thea i morgon med det blir ju inget med det nu. Det kommer fler dagar till det.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails