Jag blir så jäkla trött på stora företag som tror dom kan behandla kunder hur som helst.
Jag beställde ju en ny telefon från 3 i slutet av juni. Skickade in den omkring den 10 juli för att det var glapp i locket. Jag har sedan varit i kontakt med dom tre eller fyra gånger. Alla gånger har jag blivit lovad att dom skulle höra av sig.
Har inte hört en jävla dugg.
Ringde idag igen. Ja hon kunde ju inte riktigt se var den var.
Nähä det har jag inte hör innan
Hon skulle skicka ett mail till säljavd. för att får bekräftat att den kunde skickas ut.
Nähä det har jag inte hört innan.
Hon skulle höra av sig om några dagar.
Nähä det har jag inte hört innan.
Jag undrar hur lång tid man måste vänta. Jag förlängde mitt abonnemang för att få en ny telefon. Jag har alltså ett förlängt abonnemang men ingen telefon. Fortsätter det så kan dom stoppa upp abonnemanget någonstans för dom har då inte hållt sin del av avtalet. Då borde jag ha rätt att bryta min del också.
Jävla skit...
1 kommentar:
Hmm..Kan det vara Telia? Jag råkade ut för i stort sett samma sak då det gällde mobilt bredband..betalade för en tjänst men hade inte själva "grejen" :/ Hoppas det reder ut sig för dig..att du får din telefon snarast!
Skicka en kommentar