2009/09/18

Dildo med vev :-o

Jag brukar inte vara mycket för att blogga om artiklar ifrån tidningar Men ibland kan man bara inte låta bli.
Först kom Anna Anka med sin 1800-talssyn på hur äktenskapet ska vara.
Och idag läser jag om följande uppfinning
Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta.
Man vevar alltså upp den i 8 minuter för hand då och sedan vibrerar den i 1 timme.
Så när man då går här hemma och känner sig lite sugen så lär man väl inte vara så sugen efter 8 minuters vevande då. Man borde vara otroligt trött i armen. Då gäller det att man har vevat med rätt hand då så man orkar använda den andra;-).
Eller om man då vill ha mer än en timmes vibration så måste man avbryta mitt i för att veva 8 minuter till.
Men vad får dom allt ifrån. Miljötänk är väl bra men detta är faktiskt bara tramsigt. Det känns liksom inte så upphetsande längre.
Men vad f*n låt oss ha våra dildos ifred.
Fick plötsligt upp en bild i huvudet.
Detta är en vanlig dildo. Tänk när dom sätter vev på Rabbiten. Hur fort får man inte veva då;-).
Nej detta går verkligen bort.

2 kommentarer:

jessica sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Mandragora sa...

Men hjälp vad tramsigt (här sitter jag och fnittrar som en liten jänta).

Och jag undrar dessutom - vem behöver bli stimulerad en timma? Var tog spontaniteten vägen?

Tack för ett härligt inlägg! Nu skall jag läsa artikeln också.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails