2009/09/30

Snuskigheter

Lilly vaknade till vid kvart i 5 i morse. Var så pass att jag var tvungen att gå upp till henne. Satt i soffan 10 sekunder sen sov hon igen. Men sen kunde inte jag somna. Låg och tänkte på allt möjligt som man inte ska tänka på på natten. Försökt verkligen låta bli och bara slappna av men det gick inte.
Låg bla och tänkte på att jag behöver verkligen starta en ny blogg. En blogg med bara vuxetinnehåll om man säger så. Jag har så jäkla många snuskiga och porriga historier i mitt huvud. Hade kanske varit roligt att delat med mig till er som vill bli lite extra kittlade;-). Och vi pratar inte några snälla puss och kram historier utan riktigt snuskiga. Smek, onani, två, tre, fyra, piskor och annat sexigt. Och fråga mig inte varför dom har hamnat där. Dom bara poppar upp emellanåt Så jag får väl skaffa den där bloggen och få dom nerskrivna. Och det lär bli en blogg med varning på. Varning, varning sidan innehåller snusk. Vill du fortsätta?
Får väl se om jag fortsätter då och blir färdig till det.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails