2009/09/18

Härliga intron ;-)

Fasen också. Jag har blivit riktigt skadad.
Bolibompa-skadad;-)
Jag kan komma på mig själv att gå och tralla på diverse intolåtarna till barnprogrammen. Det gör väl inte så farligt till frukosten men när jag står på jobbet hos en vårdtagare och börjar sjunga
"Mysterier löser du och jag , med Kalle, i Sysselstad"
ja då är det illa.
Eller när man sitter på rapporten och börjar nynna till
"Vart är du på väg lata Lucy"
då kan det lätt missuppfattas;-).
Eller när jag ska ut och köra middagen och börjar sjunga
"Rory en racerbil"
börjar alla titta på klockan och undra om jag är tillbaka om 1 timme eller så?
Eller när jag ska ner och handla och börjar sjunga
"Här är Piggly Wigglys äventyr"
börjar man fundera på hur ofta jag är ute egentligen;-)
Men lite pinsamt är det allt när man kommer på sig själv att nynna eller sjunga på någon låt och man ser lite sneda leenden. Jaha här kommer en småbarnsförälder.
Men en sångfågel som jag kan inte rå för att det bara fastnar;-). Nu hade det iof varit bättre om alla ansikten fastnat istället för att barnprogrammsinton. Men man kan ju inte få allt här i världen.
Mys på fm en ledig fredag.
Tar mamma kort på syrran är jag också snabb att posera. Sen får iof mamma vara snabb för det är tråkigt att sitta här.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails