2009/03/31

Vårkänning

Efter 1 1/2 timme på lekplatsen mår man bra. Det har dessutom varit ganska varmt ute så jag kunde köra en vårmundering på kidsen;-). Strumpisar och byxor istället för overaller. Skönt.
Måste berömma Molly också, jag kan tycka att det varit lite gnäll på henne annars. Hon har varit jätteduktig och lyssnat och gjort som jag bett om nu när vi har varit ute. Hon kasstade grus en gång, så jag lär inte behöva köpa någon dyr scrub till bastun ikväll. Lyckades få in under bh:n också och det är inte det lättaste att försöka skaka tuttarna lite diskret;-). Iaf så har hon varit duktig och snäll i det hela annars tycker jag.

1 kommentar:

Broder Johan sa...

Tyvärr kan vi inte vara i älmhult på långfredagen eftersom att Emil åker hem den dagen. Tyvärr åker vi hem på torsdagen :/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails