2009/03/17

ÄNTLIGEN

Äntligen
Idag kom mina glasögon. Körde naturligtvis ner och hämtade dom. Kommer ner och då har dom bara det ena paret. Då har dom glömt att medela att det ena paret hade dom skickat tillbaka av någon anledning. Men jag är nöjd att jag ser. Fick på mig dom och wow vad klart allt blev. Lite ovant med så markerade glasögon som dessa är eftersom dom är helt annorlunda mot dom gamla. Rickard tyckte dom var snygga. Sexig skolfröken varning;-).
Jag ska visa dom så fort kameran är laddad. Laddaren är hittad nu ikväll men jag har för mig att den är ganska seg att ladda. Bildbevis på sexig skolfröken kommer;-).
Hmm, hoppas inte att det var därför han blev lärare. Får kanske sätta en stram knut i nacken också och hoppas på lycka ikväll då;-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails