2009/03/04

Toppendag

Var uppe hos pappa idag. Passade på att gå inom ikea också och fick tag på gardiner till Molly. Nu blev det inga prinssesgardiner men hon var nöjd ändå. Och jag skulle bara ha gardiner till henne och ev. till oss också. Kommer hem men nya fönsterlampor, förvaringskorgar till tjejerna, kuddar till oss, servetter, sugrör, 2 fleeceplädar. Ja bara gardiner var det va;-).
Träffade pappa nere på aktivitetshuset och han bjöd på en fika. Gick sen in i det fina lekrummet dom har och tjejerna fick gå bärsärk på vad som fanns där.
Molly på den stora luftmadrassen som var i lekrummet.
Rutcha är hur kul som helst. Och fort gick det med men det är ju Lilly så det verkade som om hur fortare det gick ju roligare var det.
Hmm, morfar plockade av benen på stolen men jag kan sitta iaf. Problemet är bara hur man tar sig ur.
Molly la henne försiktigt ner så hon har inte själv ramlat bakåt. Men det var inte så omtyckt. Men det blev riktigt roligt när hon blev urskakad ur stolen sen.
Har varit en kanondag. Lite stressigt blev det ändå. Jag har varit iväg och curlat med jobbet också. Det är riktigt roligt och vi brukar göra det minst en gång om året. Vi är riktigt dåliga allihop men vi har så roligt. Vi brukar beställa pizza efteråt och sitta och äta i en liten matsal som tillhör curlarna. Utsikt över banorna så man kan kolla dom som spelar. Riktigt mysigt. Jag är trött nu. Känner mig lite illamående så jag hoppas inte jag har något strunt på gång. Peppar, peppar så har vi inte haft någon magsjuka här ännu och jag hoppas verkligen vi slipper också. Ska lägga mig och hoppas det försvinner.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails