2009/03/15

Snälla barn

Vi var på 40-årskalas igår. Mickae har ju hunnit att bli gammal;-). God mat och trevligt sällskap även om man kan känna sig väldigt osocial när man har Lilly att hålla reda på. Hon springer mest runder och ler åt folk men tyckte ändå att jag hamnade i sofforna utanför. Hon var dessutom trött så man gjorde vad man kunde för att hon kanske skulle kunna somn a och en annan hade kunnat hamna vid vuxenbordet istället. Men det gick ungefär som det brukar med den saken. Ingen påhälsning från John Blund till skruttan inte;-).
Vi har fantastiskt snälla barn. Inget gnäll under hela kvällen. Dom bara lekte och busade.
Körde hem vi 12-tiden och jag han väl starta bilen innan båda två sussade så sött i sina stolar. Sen var det bara att lägga dom när vi kom hem.
Lilly sov till vid halv 11 så vi har precis ätit frukos. Blir nog ingen lunch idag då;-).
Dagen har inget speciellt att bjuda på. Det är grått och trist ute. Hade tänkt jag skulle ut och ta mig en promenad senare så jag hoppas att det inte börjar regna.
Tjingeling så länge

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails