2009/03/20

Morgonfight

Molly vaknade vid halv 6 i morse eller om hon tom var ännu tidigare. Rumstrerat om och haft sig.Hon fick en macka när vi åt , hon ska ju äta på dagis sen. Men det skulle hon säga till att hon inte behövde. Hon tycker att det räcker med den lilla mackan. Det tycker inte vi så Rickard får väl säga till när han lämnar henne för annars kommer hon säkert dra en rejäl penna med dom. Hon kan ju låta så trovärdig också. Men skenet kan bedra;-).
Så går hon in för att klä på sig. Jag hade lagt fram tröja på sängen. Kjol hade hon redan framme. Men se ni den tröjan dög icke. Hon tog fram en med fuskstjorta under som har rosa hjärtan på sig. Till detta hör att hon har en blå-lila-rutig kjol. Jag sa nej men när hon väl kom ut hade hon tagit den iaf. Inte snyggt alls. Men går tyvärr inte att få henne på andra tankar. Måste lägga fram kläderna på kvällen så man får ta den dusten då istället för på morgonen. Jag blir så trött på dessa ständiga fighter. Känner mig misslyckad när hon håller på att nosa sig och ignorera vad jag säger. Jag hoppas verkligen det är ett normalt beteende. Kan bli rädd när jag tänker i dom banorna. Tänk om hennes beteende inte är normalt?
Nu måste jag köra iväg och jobba.
Tjingeling

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails