2009/03/10

Läggningssvårigheter

Lilly har varit riktigt svår att lägga nu några dagar. Hon blir så ledsen, nästan lite panikartat. Tycker synd om henne. Ikväll har vi provat lite olika saker. Jag har haft henne uppe och vyschat henne, jag har satt mig och läst en saga, jag har sjungit för henne(bara det är kanske en anledning att hon inte somnade;-)) och inget har hjälpt. Provade att bara låta henne vara. Fick ta uopp henne en stund för det gick inte. Hon var uppe en 15 minuter ungefär och sen provade jag lägga henne igen. Hon tystnade med en gång:-o.
Och då sitter denna tramsiga mamman och oroar sig för att hon tysnade för snabbt.
Jag hoppas verkligen det ger med sig snart för det är så jobbigt när hon är sådan. När man inte vet vad man kan göra för att det ska bli bra för henne. Det ska jag ju veta som förälder. Men ingen är väl perfekt. Inte ens jag;-).

1 kommentar:

Anonym sa...

:-)
Såna där perioder har nog alla ungar..och alla mammor och pappor är lika tramsiga :-)
hoppas du mår bra..har inte hunnit med forumet det sista :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails