2009/03/03

Sparkraven kom idag:-(

Det är oroligt på jobbet nu. Vi har fått vårt sparkrav. Spara en heltid:-o. Vi pratar 37 timmar i veckan som ska sparas. Timmar som tas från tiden vi ska ge våra gamla. Vi vet inte hur vi ska spara eller i vilken prioordning. Har inte en aning hur det ska gå till våga ens. 37 timmat i veckan allså.
Ja det är oroligt på jobbet och jag är just nu glad att jag inte jobbar förren till helgen. Men man får ändå det med sig hem. Orkar inte ta det nu.
Nej jag vet inte hur vi ska få ihop dessa 37 timmar i veckan. Jag vill vekligen inte vara med om detta men jag får väl snällt vara kvar. Finns ju inget annat man kan göra.
Jag trivs bra men mitt arbete men det är inte att inte ta hand om våra gamla utan att ta hand om dom. Det är stor skillnad.

1 kommentar:

MADELEINE sa...

haha, mediakåt är rätta ordet ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails