2009/03/30

Glas i kyckling

Som konsument är man ganska sårbar. Jag tänker på detta med allt glassplitter i kycklingen som cirkulerar nu. Idag har dom hittat även i färsk kyckling:-o. Man blir mörkrädd. Jag todde kanske att dom hade fått bukt på det med ökad säkerhet men där trodde man fel.
Det som är otäckt är att andra troligtvis gått ut för att göra detta för att skada. Vuxna klarar det väl ganska bra eftersom man spottar om man känner något konstigt men barnen bara tuggar och sväljer.
Jag kommer inte att köpa kyckling så länge detta pågår. Spelar ingen roll vilket märke. Men det känns ju som om det är det dom som har saboterat är ute efter också.
Vad tänker folk med igentligen? Vad får man ut av att göra sådant? Jag kan inte förstå varför man vill skada andra så. Men sen har jag normala tankar i huvudet också och det kan inte dessa andra människor ha.
Fy fasen säger jag bara:-[

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails