2009/03/13

Utrensning

Fick ett ryck, äntligen, och rensade på Mollys rum. När hon städar lägger hon grejer på skrivbordet och nu har jag hittat det igen. Kände lite idag när jag skällde på dom för tionde gången när dom var och lekte och busade i tv-rummet och sofforna att dom kanske inte ville vara och leka på rummen för att där är så uppställt. så nu är det rensat och det känns skönt. Tömde hennes hylla med backar i och ställde in den på Lillys rum. Det blev jättebra. Tog upp skrivbordslampan som Rickard hade där nere och satt till henne också. När vi var färdiga hade jag slängt massa halvtaskiga grejer. Hittade hur många barbie som helst som saknade ben och endel saknade även huvud. Dom slängdes med en gång. Det är bara sådan billiga dockor och dom går tyvärr inte att laga.
Hon satt sig vid skrivbordet direkt när vi var färdiga och ritade. Jag hoppas att detta ska hjälpa nu så hon kan vara mer inne på rummet och leka.

Nu ska jag gå och sätta på bastun och sen ska jag njuta av lite egentid. Och sen får jag vara lite social mot Rickard också. Har bara träffats över midda´n nu ikväll. Han och Molly är ute och bär in pellets. Bastun nästa:-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails