2009/03/22

Gardinerna är uppe

Då har vi äntligen fått upp gardinerna i storarummet. Blev ett helt nytt rum. Nu är det bara lite blommor också som saknas för att det ska bli ännu finare.
Obs. Bry er inte om hur det ser ut på bordet för det ska också rensas. Massa gamla amigaspel och enheter som ska ut på tradera så småningom.
Före
Efter
Visst blev det skillnad?
Fixade även till gardiner i köket. Ser tyvärr inte riktigt klokt ut men jag lät dom vara för då kanske jag blir färdig att köpa nya. Vägrar sätta upp julgardinerna igen:-0. Ja, så illa är det faktiskt. Vi har snart bott här i 3 år och jag har fortfarande inte fixat nya gardiner till köket. Nu är det dags. Jag har återigen mätt fönstrena och skrivit upp måtten och lagt i min plånbok. Måste fixa det efterlöning. Prio nummer 1 just nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blev ju jättesnyggt :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails