2009/03/16

Var är bilderna;-)

Så hade man laddat för att lägga upp lite bilder. Och så tar batteriet slut i kameran. Laddaren har legat snyggt i fönstret hela tiden. Och nu? Nähä då är den flyttad och inte hittar vi den heller. Blir så sur när sådant händer. Som en aktiv bloggare klarar man sig inte utan sin lilla kamera;-). Surar lite till. Molly ritade en sköldpadda innan som jag bara är tvungen att visa. Men det får bli en annan dag när väl kameran fungerar igen.

Molly fick första paketet från g´boken fakta idag. Var böcker om dinosaurier, en ljudbok, ett spel och ett förstoringsglas. Och detta förstoringsglas har hon varit eld och lågor över. Hon verkar tycka att det har varit häftigt att allt blev så stort. Hon var ute en runda också med det för hon skulle titta på blommorna. Nu vet jag inte riktigt var hon hittade dessa blommor men nöjd var hon♥

Glömde säga att jag pratade med Jessica häromdagen. Dom kommer nog inte förren på torsdagen i påskveckan. Dom skulle nog få tag på en stuga i svenka fjällen första halvan i veckan. Lycka till säger jag bara;-). Tror det kan vara ganska svårt såhär nära inpå. Men dom hittade en så dom tyckte var jättefin. Kostade bara 52000:-. Behöver jag säga att dom inte tog den. Iaf tänkte jag göra lite påskbuffé på långfredagen och sedan tänkte jag att vi kunde umgås liet öven en eller två eller flera öl. Låter som en alldeles utmärkt idé tycker jag. Längtar att träffa henne igen. Ska bli trevligt att äntligen få träffa Roald också. Alltid lite pirrigt att träffa nya pojkvänner. Oavsett så längtar jag men det är väl bara 4 veckor kvar till påsk. Men det går fort.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad trevligt att hon kommer ner under påsk :) men tyvärr så kan man bara vara nere när hon är i s.k. snöiga fjällen. Tänkte eftersom Långa Farbrorn min följer med hem ;) ska se om det kan bli ett påhälsande under veckan :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails