2011/05/07

Utmaningar på Vetgirig

Vill man bli lite mer allmänbildad än man redan är kan jag rekommendera sidan Vetgirig. Finns allt mellan himmel och jord som man kan prova sina kunskaper i. Och är man så allmänbildad som jag då är, om man inte räknar in Ma B, så är det ändå en liten utmaning Blinkar.

Och man kan utmana varandra också och det brukar jag och kära maken roa oss med ibland om vi har tråkigt. Och det satt vi och gjorde igår. Jag fick en utmaning skickad till mig om Man Utd, ni vet det där engelska laget. Det där laget som kära makens hjärta klappar lite, lite extra för. Ok, det klappar mycket. Han har till och med skrivit in Champions League-finalen i kalendern för att inte på något vis missa den. Eller det är nog snarare så att det är för att inte jag ska råka planera in något annat då.

image

Och titta så det kan gå.
Plötsligt kommer sadisten inom mig fram. Den där som riktigt kan bada i lite skadeglädje.
En sådan fru jag är men vad fasen. Det får jag bjuda på ibland.

Rött hjärta

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails