2011/05/20

666, jag ber om ursäkt

Kom in på bloggen i morse och med feta siffror lyste det:

666

Är det ett omen för morgondagen? Kan kännas lite ledsamt att min bloggs besöksstatistik är den som gör att världen går under. Jag ber om ursäkt redan nu om det är så för i morgon är det kanske lite sent.

Jo förresten så missade jag det igår. Han sa att det skulle ske klockan 18 och då räknade han från USA. Vi ligger –8 timmar. Så då har vi ju hela dagen på oss (om jag nu tänker rätt med tanke på mina mattekunskaper). Vilken tur med tanke på att det är en av mina lediga lördagar.

Rött hjärta

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Jag tror du kan vara lugn. Inte ditt fel (eller rättare sagt förtjänst) att vi överlever dagen! ;-)

Nettan sa...

Puh, vilken tur ;-) / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails