2011/05/15

Fototriss ~Många~

Veckans fototriss är

MÅNGA

Ja, det var lite svårt. Jag har jobbat idag och brukar alltid ha den lilla kameran med mig eftersom man aldrig vet vad man stöter på. Men idag har kära maken den när han är iväg på svensexa. Så jag svor lite när jag körde förbi det gulaste fält jag sett. Alldeles fullt av många maskrosor. Så det blev inget med det. Men dagens triss är tagen med mobilen, när jag kom på att jag kunde det, så kvaliteten är inte den bästa men det var detta jag fastnade för.

082

Många moln som växer och…

084

växer sig större.

090

Och det visade sig att det fanns många, många regndroppar i dom stora orosmolnen.
Någon åskknall fick vi också.

Fler trissar hittar du HÄR

8 kommentarer:

Pialotta sa...

Så himla förargligt o frustrerande när man glömt eller inte har möjlighet till kameran eller batteriet tar helt plötsligt slut .. Det sista hände mig idag när jag var hos barnbarnet .. tar alltid några foton på ungarna vid möte.. det blev 5 så tog batteriet slut.. men min triss är från en helt annan kväll:)
Du fick ju till ditt tema ändå:)

Maria G sa...

Det blev ju en superbra triss med fina bilder, trots att bu "bara" hade mobilen att tillgå :)
De är bra de där telefonerna när man inte har kameran med :)
Ha en riktigt bra dag!

Axart sa...

Bra tolkning tycker jag:)

Ha en fin söndag!

AX

Karoleen sa...

Vacker första bild! Moln fascinerar mig väldigt mycket!

Barnens Hjältar sa...

Jättefina bilder! Ha en fin söndag!

Beppan sa...

Vilket oväder du fångat i din triss! Kul lösning på temat!!!

Anonym sa...

Det var en kul triss!
Och det går lika bra att ta bilder med mobilen, även om kvaliteten inte blir densamma. =o)
Ha en bra vecka!

Jah Hollis sa...

Fina trissbilder. Jo, nu har vi fått vänja oss vid regnet några dagar. Men för att använda en sliten gammal kliché: det är bra för växtligheten. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails