2011/05/27

Hujedanemej

Gick där och plockade mina varor på Maxi när jag stannar till vid korvarna. På en hylla står där tärnat bacon och håll i er nu, färdigstekt bacon. Hujedanemej var är vi på väg när vi inte ens hinner steka bacon själva. Men frågan är väl ändå om man nu inte hinner steka själv, ska det då ätas kallt eftersom det tar tid att värma det. Detta känns faktiskt som höjden av lathet. Jag har tyckt att det är trams med färdiga pannkakssmet på flaska men detta tar priset

Och innan det färsigstekta baconet fick mig att se ut som en jäkla fågelholk med munnen vidöppen av förundran var jag inne i stan. Försökte leta upp en bikini till Molly men gick helt bet på detta. Ni förstår att såhär ligger det till. Ska man ha en bikini till flickor som har storlek 134 och uppåt så finns det inga söta bikini utan enbart små saker med trekantiga toppar där brösten en gång kommer att vara. Sådana där vuxna saker. Jag blir så trött på att man ska försöka göra barn vuxna när dom inte är det. Gah. Jag får väl fortsätta leta efter en bikini med en topp liknande sportbh-modell men det känns som om jag får leta länge. Och baddräkt vägrar hon ha.

050 

2 kommentarer:

katarina sa...

tror stadium har normala barnkläder faktiskt

Nettan sa...

Tack då ska jag kolla där :-) / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails