2011/05/05

Nu är det gjort

Sådär ja. Nu var det äntligen gjort.

Jag har idag lyckats skriv ansökningen till dom sista utbildningarna. Det är dom utbildningarna jag verkligen vill göra. Jag kan väl säga att det var inte det lättaste att plötsligt sätta sig och skriva ett personligt brev om mig själv (naturligtvis), varför jag vill läsa just den utbildningen samt mina kommande arbetslivsambitioner. Men med lite hjälp av brorsans alla papper han skickat till mig så tror jag att jag fick ihop något bra i alla fall. Jag hoppas det. Tack kära broder.

Nu ska bara någon läsa igenom dom. Fast jag kan inte ändra så mycket eftersom allt är skrivet på datorn och man kunde bara spara det tomma dokumentet, smart va. Det är i alla fall vad jag tror.

Så är det då fortfarande ett litet problem kvar som kan sätta stora käppar i hjulet för mig.
Ma B, say no more.
Det går inte alls längre. Helt tvärstopp. Jag fattar verkligen inget längre och jag blandar ihop allt. Jag tror jag hade behövt läsa det under live lärare så att säga. Jag skrev även det i ansökan att jag är villig att läsa kvällskurser för att klara matten för jag vill verkligen läsa denna utbildning.
Jag vill, jag vill, jag vill. Japp så är det.

113

Känns som om att jag kan behöva en sådan här för att klara mig fram till svaren på alla utbildningar jag sökt.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails