2010/09/15

Nyckfullt väder

Vaknade till härligt solsken i morse.
Funderade på om vi kanske skulle gå till lekplatsen uppe hos pappa senare. Ska snart köra upp och hälsa på lite och äta lite middag. Tar lite hembakad fika med mig nu när jag har hemma. Tillhör ju inte vanligheten men efter att ha hittat cupecakes/muffins begäret i mig så finns här faktiskt oftast någon sorts muffins i frysen. Och jag måste säga att det är mycket trevligt att kunna ta upp om man får besök. Vilken jäkla husmor jag blivit ;-).

När jag nu sitter här och surfar rundor och solen har värmt mig på armen en stund så vänder jag ansiktet mot fönstret. För att mötas av ett dån och ser bara gråtande fönster. Det spöregnar ute. Solen kämpar för att orka sig igenom molnen igen men jag tycker det ser ut som om molnen kommer att vinna den bataljen.
Snacka om nyckfullt väder.
Men jag behöver i alla fall inte fundera på om vi ska till lekplatsen uppe hos pappa sen.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails