2010/09/15

Galamiddag, lekplatsen och ett UFO

Körde upp till pappa en runda idag.

004
Molly verkade tro vi skulle på gala middag för hon ville ha finklänning på sig men det lyckades jag avstyra. Men juvelerna skulle hon ha på. Örhänget är dessutom satt med juvelen bakåt och klippet ut.

När vi gick in i trapphuset säger Molly bara sådär:
-Mamma, varför bor morfar här.
-Han tycker nog om det svarade jag.
-Men mamma, är alla husen slut då?
Verkar som om hon tror att dom som bor i lägenhet gör det för att det inte finns några hus ♥.

011012 

En god levergryta vad vad han bjöd på idag.
Jag tycker det är gott med lever men jag klarar inte att göra det själv. Har provat en gång men jag fick slänga det. Levern är riktigt äcklig att ta i och det luktar inte allt för gott heller. Men det gör i och för sig inte vanligt kött heller.
Som vanligt smakade barnen även denna gången. Molly åt sin lilla bit och sa att det var gott men hon drack ett halv glas vatten efter så jag vet inte om jag tror henne riktigt. Lilly tuggade två gånger på sin och sedan spottade hon ut den.

058
144 
 143

Vi var borta på lekplatsen en runda också. För vi hade tur med vädret :-).
Molly siktar högt och efter många försök kom hon enda upp.

090 092

Lilly ville ju också klättra upp en bit men hon nöjde sig med den lilla sidan. Till mammas lättnad.

110
Och vi stötte på ett UFO eller flygande tefat också ;-).

Vi har haft en kanondag. 
Och jag får sålla lite bland bilderna sen också. Väldigt många med hjässor på bara. Jag tycker jag är snabb men dom vänder bort snabbare.

018

Måste bara visa brorsans målning också.
Så läcker.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails