2010/09/01

Fyndat

Vi har minsann varit och fyndat skor idag.

016 
1 par inneskor och 1 par gympaskor till Molly. Hittade även ett par helt vanliga höstskor till mig själv.
Allt detta betalade jag…
(Trumvirvel)
178 svenska kronor för.
Behöver jag säga att jag är nöjd.

Vi gick inom mataffären som ligger vägg i vägg också. Och där inne kom jag underfund med varför jag väljer åka och handla själv.
Allt pillades på, allt skulle has och allt kinkades över när det inte ficks.
Molly gick dessutom runder och fes och det mina vänner var verkligen inga hallonfjärtar ;-).
När vi väl kom ut och gick på toa skulle hon inte alls det gå. Även där har hon nog ärvt mammagener.
Här i denna familjen finns det många lite mindre positiva mammagener. Som till exempel fegisgenen, otäckt-att-gå-på-offentliga-toaletter-genen och gillar-inte-kladd-på-händerna-genen. Men det finns nog många bra också. Som sötgenen :-).

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails