2010/09/12

Kaffe, boken och en träig bänk

Tog kaffekoppen och boken och satt mig på lekplatsen på en träig bänk i förmiddags. Barnen var naturligtvis med ;-).
Det var riktigt skönt att sitta där och läsa samtidigt som tjejerna skötte sig själva. Lilly är fortfarande för lite för att få gå ut själv även om hon säkert hade klarat det. Men där satt jag i två timmar och läste och gäspade. För jäklar vad jag är trött alltid tycker jag. I natt har jag nog sovit lite för mycket. Gick och la mig vid halv12 i går och gick upp vid 9. Alldeles för många timmar i sängen även om det är så skönt att ligga kvar. Jag känner det i kroppen också närjag legat så länge. Blir öm och stel. Hjälp vad det låter gammalt närman skriver det på det viset.

Nu ska jag köra upp Molly till Julia så dom får leka och bråka en stund.
Julis kom ner en runda igår och Jose hann inte mer än köra förrän dom började bråka om musiken. Men sen är det precis som om dom nöjer sig för sen brukar det inte bli så mycket mer bråk även om det blir lite smågnabb. Aja, idag behöver inte jag lyssna på det i alla fall ;-).

020 026

Tyra och Enok söker fortfarande ny matte och husse.
Ester, eller Lovis som hon kommer att heta, har redan fått nytt hem och väntar bara på att tiden ska gå så hon får flytta in.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails