2010/09/10

Fredags nostalgi

Då var det dags för en liten nostalgitripp igen.
Sitter här och funderade på när jag var och kollade på The Cure i Köpenhamn och inser att det är länge sedan.
Vi har varit på väg fler gånger men det har inte blivit av.
Andra gången var i och för sig inte vårt fel för då var vi i alla fall i Köpenhamn och vände men dom satt fast i Frankrike tror jag det var på grund av strejk.
Senast passade det inte eftersom jag ammade.
Och jag undrar om det inte var sista chansen nu. Fast det har dom nog sagt några gånger innan också att det är sista turnén.
Men dom sista skivorna har inte varit så bra som dom tidigare heller men det är ändå något speciellt att se dom live.
Men ibland glimmar det till och dom gör någon riktigt bra igen förhoppningsvis. Älskar Cure-gitarrerna. Mmm, man kan knappt få bättre att gå igen på en dessa gitarrer :-).

A Forest
En av dom absolut bästa låtarna.
Love, love, love.

Har ni någon favorit med Cure?
Jag vet att det är svårt att välja men om ni måste vilken blir det då?
Lite nyfiken är jag allt :-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails