2009/10/30

~ Vännen 40 år ~

Jaha då har Rickard bytt siffror helt. Övergått till tal börjande med 4 istället för 3.
Grattis vännen till dina 40 år idag.
Vi har varit tillsammans i 18 år och när man tänker på att han är 40 år är det lite svårt att förstå. Jag menar har vi förändrats så mycket? Det känns inte så. Inte mer än lite gråa hår då men det känns inte som om vi skulle ha förändrats.
Jag tänker själv på hur jag såg 30-40 åringar när jag var ung. Dom var ju gamla. Men vi är inte gamla. Inte som det känns iaf.

Wicky har hjälpt mig att duka och ställa i ordning till festen i morgon. Hon hade lyckats hitta en massa okej-plancher som jag lånade. Blev riktigt bra. Bilderna var nog det som gjorde det extra fint och stämningsfull
Börjar ångra att vi satt redan klockan 5 imorgon. Hade varit skönare med 6. Hunnit med lite mer. Vi måste vara färdiga vid 4 imorgon nu eftersom vi måste vara där nere när alla kommer. Bävar lite med tanke på hur vi alltid är ute i god tid men aldrig lyckas passa den iaf. Får ställa klockan. Ska steka 70-80 hamburgare så jag har lite att göra. Herregud hur lång tid kommer det att ta?
Hoppas det blir lyckat imorgon nu då.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails