2009/10/27

Mollys födelsedagsfika

Mollys födelsedagsfika blev kanon igår. Josse och Keke och tjejerna kom ju ner en liten runda.
Va säger du mamma? Skulle jag ha varit och nallat av tårtfyllningen? Chockad av en sådan anklagelse;-).
Tagen på bar gärning. Fyllningen är nästan godare än tårtan:-).
Tårtan med strössel som hon ville ha. Vet inte vad hon har fått ifrån att det skulle vara strössel på för det har jag aldrig gjort och jag kan inte påminna mig om att vi har ätit hos någon annan heller.
Lite paketöppning. Julia och Johanna var också nyfikna.
Blås och önska dig något gumman.
Nu sitter hon och tittar på Barbie och pegasus förtrollning med 3D-glasögon.
Jag tittade lite men tyckte bara att det var otäckt ljus. Jag stod iof lite vid sidan om så om jag suttit rakt framför så hade det kanske varit bra.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails