2009/10/15

Jag har en egen bagare

Jag kan skryta med att ha en egen bagare. Det är det nog inte många som kan. Iaf inte kommunalare då vill säga;-).
Ska bjuda på hamburgare på 80-talsfesten. Tyckte det var mycket 80-tal över det. Eller jag har fel? Och sedan slog det mig att det blir väldigt dyrt att köpa 70-80 hamburgarbröd. Och sen blev det lite panik. Det innebar att jag skulle få baka dessa. Åh, herregud vad tråkigt.
Så kom min räddande ängel och erbjöd sig att göra dom.
Så jag har precis varit uppe och hämtat 50-60 nybakade hamburgerbröd hos Cindie. Hon hade dessutom gjort en liten specialare. En välformad liten sak;-). Den slank ner nu ikväll. Njöt lite extra pga formen då;-).
Tack vännen för att du var så gullig att göra detta till mig♥

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails