2009/10/25

Jag har bestämt mig:-)

Idag bestämde jag mig.
Jag kommer att göra det fast jag inte tycker om det. Jag ska tvinga mig själv att tycka om det.
Det kommer att bli kladdigt och troligtvis kommer det komma både ett och två fula ord.
Jag kommer börja lite lätt med något enkelt. Men ju längre tid som går ju mer avancerad ska jag bli.
Rickard kommer säker att tycka om det mycket också. Se hur kladdigt det blir. Höra dom fula orden.
Det kommer att bli toppen.

Nu ska jag börja baka bröd:-).

Har ni några tips på lätta nybörjarbröd mottages dessa gladeligen. Problemet är att jag vill ha bröd med mycket tuggmotstånd. Tycker om med hela frön, kärnor osv men det vågar man sig kanske inte på till att börja med. Men jag klarar inte bara en limpa med vetemjöl.
Åh, hjälp vad har jag gett mig in på;-).
Proffs? Se hit:-).

1 kommentar:

Emma sa...

Kommer säkert gå superbra =) Gör vanliga franskbullar i kokboken =) Det är det lättaste =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails