2009/10/22

Vad har du i din väska del 2

Bland dagens allvarliga problem kommer jag med ett som kanske inte är så himla stort. Iaf inte om man inte ska ha ner mer saker i sin väska.
Rensning på gång. Blir lite fundersam varför jag har vissa saker liggandes där.
*Jag hade bla en bit hushållssnöre liggandes. Inte en aning vad jag hade för tanke när det hamnade där.
*4 tupperwareskedar som låg längst ner. Kan kanske vara bra att ha om man blir hungrig någongång på något som krävs sked till;-).
*Desinficerade styckesförpackade tvättlappar. Men dessa måste jag nog ha med mig. Man vet aldrig när man kommer till någon skogsdunge som man måste sätta sig i. Ingen handtvätt men härliga handservetter. Dom var kanon när vi var på raggarrundan. Josse skrattade åt mig för jag var nog den enda som hade sådana med mig. Men jag får rysningar bara av tanken på att vara på toa och inte tvätta händerna. Och det är ju likadant när man behöver en skogsdunge Hurra för handservetter:-).
*Sen var det mest en massa vanliga saker. Plånbok, kalender, nycklar, solglasögon, skohorn, telefon, mp3-spelare, bindor, tuggummi, halstabletter, vantar, näsdukar, handsprit, 3 cd-skivor, kameran och en massa skräp.
Kanske inte så konstigt att det började bli svårt att få ner något mer.

Så vad har du i din väska?

2 kommentarer:

Bilja sa...

hej! Va kul att du gillar våran blogg! Din blogg är oxå jätte fin! =) Du ser ju visst ut att veta vad du håller på med i photoshop! Det är bara nöta i massor för att bli bättre. hoppas du får en bra dag

Niklas C sa...

Svar: Tack för din röst =)

Allt bra med dig idag?

Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails