2009/10/13

Lurarna bara ploppar ut

Molly har haft gympa idag. När hon var där passade jag på att gå en liten runda.
In med hörlurarna och på med lite härlig musik.
Och så börjar lurarna kasa ur hela tiden. Som vanlig. Men idag var det värre för jag tuggade tuggummi och då ploppar dom ut hela tiden.
Varför kan dom inte göra pluggarna lite mindre. Jag får knappt in dom så det är därför som dom ploppar ut hela tiden. Jag kunde väl ha spottat ut tuggummit men jag ville ha det. Lyssnade på lite Rammstain och då behöver man tugga för att bli av med alla aggressioner som byggs upp inom en;-).
Men det finns säkert andra andra lurar jag skulle kunna ha men vad för några. Jag har kanske några 80-tals lurar liggandes. Ni vet sådana med tunn bygel och oranga skumgummilurar;-). Nostalgi på hög nivå det ni:-).
När vi kommer hem och öppnar dörren kommer en underbar doft emot oss. Rickard har bakat bröd och det luktar så härligt. Smakade en skiva till midda´n och det var riktigt gott också.
Vilken tur jag har som har en sådan händig man. Det är inte mycket han inte klarar.
♥Löv ya♥

1 kommentar:

Emma sa...

Så underbart att mötas av nybakt bröd bakat av den man älskar.
Jag skall nog sätta min sambo på matlagningskurs :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails