2009/10/06

Jag vill dansa :-)

Tog mig en liten promenad när Molly var på gympan innan ikväll. Hade mp3-spelaren med naturligtvis men har varit slarvig och inte lagt in min nya bok. Så idag fick det bli musik. Jag har knappt lyssnat på musik i den och kusin har lagt in mängder på den. Allt jag lyssnade gjorde att jag ville dansa. Jag gick där och ville bara skutta och dansa. Och jag är fult normal på riktigt:-). Jag kände hur jag riktigt fick hålla tillbaka för att inte ta några hopplasteg;-). Det ska bli så jäkla skönt att få dansa loss lite på festen. Längtar, längtar.

Iaf hittade jag mycket musik jag aldrig hört. Bla dessa. Så sexig röst. Första låten hörde jag på mp3:an. Sen var jag ju tvungen att leta efter mer och hittade jättemånga bra. Bjuder på dessa två iaf.


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails