2009/10/08

Ischias, ond armbåge och en massa annat skit

Jag blir så trött på att aldrig vara helt ok. Jag tycker det har varit så mycket nu. Förkylningar, kristallsjuk och nu har jag f*n fått ont i ryggen igen.
Känns som det är ischias.
Fick ringa in folk igår som kunde ta min kväll för att jag hade så ont. Jag har fortfarande ont men jag får väl försöka mig på att ta min kväll. jobbar bara 5-10 men det är ändå mycket att göra.
Har även ont i min vänstra armbåge. Och det är lite otäckt för jag känns kall där jag har ont. Inte utanpå men inuti. Lite svårt att förklara men det är en kall känsla som börjar i armbågen och strålar både upp mot axeln och nacken men även ner mot handen.
Det känns som om denna kärringen börjar förfalla i allt snabb takt.
Jag vill inte alls detta. Jag vill inte springa runt och ha ont på alla möjliga ställen. Det gör att jag känner mig jäkla gnällig. Jag vill inte men ändå gnäller jag. Eller? Ja det är ju tur att jag kan skriva av mig lite iaf. Spy lite galla här så blir det kanske inte fullt så gnälligt utåt.
Skit också:-(.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails