2009/10/10

Firat Pia

Jag och Lilly har varit uppe hos pappsen idag och firat Pia som fyllde år häromdagen. Rickard fick stanna hemma med Molly för hon kom dragandes med halsont och feber i morse. Synd om henne för hon hade sett framemot att träffa morfar. Men det är ju sådant man aldrig vet. Vi skulle ha kalas för tjejerna i morgon men det har vi fått skjuta upp. Var lite svårt att få in det eftersom allt är så fulltecknat nu. Vi fick lägga det samma dag hon ska ha barnkalas. Först barnkalas och sedan riktigt kalas. Blir en jobbig dag kan jag tänka.
Pia hade gjort en helt underbar smörgåstårta. Det var ett tag sedan jag åt smörgåstårta. Det är alltid lika spännande när man äter smörgåstårta första gången hos någon. Det finns hur många smaker som helst. Ibland kan jag tycka att det blir för kläggigt men denna var alldeles perfekt blöt.
Pappa och Pia. Jag har lyckats få en leendes pappa och det kan jag nog säga att det finns nog inte allt för många bilder på en sådan. Ett riktigt fint kort på dom:-).
Söta Emelie. Slog mig när jag tittade vilka blå och klara ögon hon har.
Och jag har inte druckit en droppe. Kände mig bara lite gammal och var tvungen att köra lite fjortis-foto;-). Ja det blev ju inte sådär lyckat och det hade jag kanske inte trott heller men jag försökte iaf;-).
Lilly var lite orolig att hon inte skulle få följa med hem. Hon somnade i bilen hem. Jag hade tyvärr varit lite slarvig och inte tagit med pyjamasen så hon fick faktiskt lägga sig med sina kläder.
Hoppas på sovmorgon i morgon:-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails